FAQ

Fietsen

  •   Heeft u een stalling voor onze  fietsen?

    Op dit moment beschikt het hotel niet over een afsluitbare stalling. U kunt uw fietsen bij de hotelfietsen plaatsen in een overdekte fietsenstalling.

  •   Heeft u een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

    Wij hebben geen oplaadpunt voor elektrische fietsen.

  •   Kunnen we fietsen bij u huren en hoeveel kost dat?

    Fietsen zijn bij het hotel te huur à € 7,50 per dag en € 40,00 voor een week. Wij beschikken niet over kinderfietsen, tandems en  kinderzitjes.

  •   Kunnen we elektrische fietsen huren?

    Elektrische fietsen zijn niet standaard te huur.


Parkeren

  •   Kunnen we een parkeerplaats reserveren?

    Een parkeerplaats is niet van tevoren te reserveren.

  •   Heeft u een invalidenparkeerplaats?

    Er is een invalideparkeerplaats beschikbaar, deze is op aanvraag beschikbaar.

  •   Kunnen we gratis parkeren?

    U kunt gratis parkeren bij ons.

  •   Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's?

    Het hotel beschikt niet over oplaadpunten voor elektrische auto’s.

  •   Kunnen we al voor 14.00 uur parkeren op de parkeerplaats?

    Op de dag van aankomst is de parkeerplaats vanaf 09.00 uur beschikbaar. Inchecken is vanaf 14.00 uur mogelijk.

  •   Om hoe laat moet de auto van het terrein zijn op de vertrek dag?

    Op de dag van vertrek kunt u de auto de hele dag laten staan.

  •   Mag mijn huisdier mee?

    In het hele hotel zijn huisdieren niet toegestaan.

  •   Hoe groot zijn de kamers?

    • Budgetkamers 15 m2
    • Tweepersoonskamers 18m2
    • Grote tweepersoonskamer/Familiekamer 24 m2
  •   Heeft u kamers met zeezicht?

    Er is geen zeezicht.

  •   Heeft u kamers met balkon?

    De kamers op de begane grond hebben alleen een terras. 5 kamers op de 1e etage hebben een balkon met een klein zitje.

  •   Heeft u kamers voor mindervaliden en wat zijn de extra faciliteiten?

    Wij hebben 1 kamer beschikbaar voor mindervalide gasten. In deze kamer is de badkamer groter en voorzien van een vlakke vloer, douchekruk, wandbeugel in de douche en wandsteunen bij het toilet.

  •   Is er een lift?

    In het hotel zijn geen aanwezig.

  •   Heeft u kamers op de begane grond?

    Er zijn 5 kamers op de begane grond beschikbaar.

  •   Kunnen we een 'vaste' kamer reserveren?

    Bij reservering kunt u uw wensen kenbaar maken, wij kunnen het echter niet garanderen. Wilt u verzekerd zijn van een bepaalde kamer of kenmerken, dan kunnen wij de kamer ‘met essentie’ reserveren en bedragen de extra kosten € 5,00 per nacht.

  •   Wij willen graag aparte bedden. Kan dat?

    Al onze kamers beschikken over aparte boxspringbedden.

  •   Heeft u kamers voor gezinnen met 3 kinderen?

    Voor gezinnen met 3 kinderen kunnen wij een extra bed op de kamer plaatsen.


Ligging

  •   Hoe ver is het hotel van de zee en het centrum?

    Het hotel is circa 1 km van het strand, het centrum van Oostkapelle vindt u op 500 meter afstand.

  •   Ik kom per trein, welke bus moet ik nemen naar Oostkapelle en vanuit welke plaats?

    Vanaf station Middelburg is lijn 52 de meest directe verbinding. De reisduur is ongeveer 40 minuten.

  •   Wat kunnen we in de omgeving doen?

    Via de vernieuwde website en app van VVV Zeeland kunt u alle mogelijke activiteiten in de omgeving vinden.


Kinderen

  •   Is het hotel geschikt voor kinderen?

    Het hotel is helemaal ingesteld op kinderen, ze zijn dan ook van harte welkom.

  •   Is er speelruimte beschikbaar?

    In de achtertuin is een kleine speeltuin aanwezig. En in de kelder kunt u Airhockey spelen, poolen of tafel voetballen.

  •   Hoeveel kost een baby bed?

    De kosten voor een baby bed zijn € 7,50 per nacht.

  •   Heeft het hotel babyfoons?

    Wij bieden geen babyfoons aan. Wij raden u aan om via de mobiele telefoon gebruik te maken van de diverse apps die ervoor ontwikkeld zijn.


Huisdieren

  •   Zijn huisdieren toegestaan in uw hotel?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in het hele gebouw.


Reserveringsvoorwaarden 

  •   Tot wanneer kunnen we kosteloos annuleren?

    Het is mogelijk om tot 1 maand voor aankomst kosteloos te annuleren.

    Binnen deze maand berekenen wij de volgende kosten:

    * Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum; 15% van de reserveringswaardebr /> * Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum; 35% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum; 60% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum; 85% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum; 100% van de reserveringswaarde

  •   Hoeveel moeten we aanbetalen?

    Voor alle reserveringen vragen wij een aanbetaling van € 50,00.

Contact

Hotel Irene
Oude Domburgseweg 26
4356 CC Oostkapelle

0118 - 582929
Herfst in Zeeland!

Herfst in Zeeland!

Geplaatst op: 2018-11-05

Vanwege badkamer renovaties zijn wij gesloten van 5 november tot en met 27 december 2018.

Lees meer Meer nieuws

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.