FAQ

Fietsen

  •   Heeft u een stalling voor onze  fietsen?

    Op dit moment beschikt het hotel niet over een afsluitbare stalling. U kunt uw fietsen bij de hotelfietsen plaatsen in een overdekte fietsenstalling.

  •   Heeft u een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

    Wij hebben geen oplaadpunt voor elektrische fietsen.

  •   Kunnen we fietsen bij u huren en hoeveel kost dat?

    Fietsen zijn bij het hotel te huur à € 7,50 per dag en € 40,00 voor een week. Wij beschikken niet over kinderfietsen, tandems en  kinderzitjes.

  •   Kunnen we elektrische fietsen huren?

    Elektrische fietsen zijn niet standaard te huur.


Parkeren

  •   Kunnen we een parkeerplaats reserveren?

    Een parkeerplaats is niet van tevoren te reserveren.

  •   Heeft u een invalidenparkeerplaats?

    Er is een invalideparkeerplaats beschikbaar, deze is op aanvraag beschikbaar.

  •   Kunnen we gratis parkeren?

    U kunt gratis parkeren bij ons.

  •   Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's?

    Het hotel beschikt niet over oplaadpunten voor elektrische auto’s.

  •   Kunnen we al voor 14.00 uur parkeren op de parkeerplaats?

    Op de dag van aankomst is de parkeerplaats vanaf 09.00 uur beschikbaar. Inchecken is vanaf 14.00 uur mogelijk.

  •   Om hoe laat moet de auto van het terrein zijn op de vertrek dag?

    Op de dag van vertrek kunt u de auto de hele dag laten staan.

  •   Mag mijn huisdier mee?

    In het hele hotel zijn huisdieren niet toegestaan.

  •   Hoe groot zijn de kamers?

    • Budgetkamers 15 m2
    • Tweepersoonskamers 18m2
    • Grote tweepersoonskamer/Familiekamer 24 m2
  •   Heeft u kamers met zeezicht?

    Er is geen zeezicht.

  •   Heeft u kamers met balkon?

    De kamers op de begane grond hebben alleen een terras. 5 kamers op de 1e etage hebben een balkon met een klein zitje.

  •   Heeft u kamers voor mindervaliden en wat zijn de extra faciliteiten?

    Wij hebben 1 kamer beschikbaar voor mindervalide gasten. In deze kamer is de badkamer groter en voorzien van een vlakke vloer, douchekruk, wandbeugel in de douche en wandsteunen bij het toilet.

  •   Is er een lift?

    In het hotel zijn geen aanwezig.

  •   Heeft u kamers op de begane grond?

    Er zijn 5 kamers op de begane grond beschikbaar.

  •   Kunnen we een 'vaste' kamer reserveren?

    Bij reservering kunt u uw wensen kenbaar maken, wij kunnen het echter niet garanderen. Wilt u verzekerd zijn van een bepaalde kamer of kenmerken, dan kunnen wij de kamer ‘met essentie’ reserveren en bedragen de extra kosten € 5,00 per nacht.

  •   Wij willen graag aparte bedden. Kan dat?

    Al onze kamers beschikken over aparte boxspringbedden.

  •   Heeft u kamers voor gezinnen met 3 kinderen?

    Voor gezinnen met 3 kinderen kunnen wij een extra bed op de kamer plaatsen.


Ligging

  •   Hoe ver is het hotel van de zee en het centrum?

    Het hotel is circa 1 km van het strand, het centrum van Oostkapelle vindt u op 500 meter afstand.

  •   Ik kom per trein, welke bus moet ik nemen naar Oostkapelle en vanuit welke plaats?

    Vanaf station Middelburg is lijn 52 de meest directe verbinding. De reisduur is ongeveer 40 minuten.

  •   Wat kunnen we in de omgeving doen?

    Via de vernieuwde website en app van VVV Zeeland kunt u alle mogelijke activiteiten in de omgeving vinden.


Kinderen

  •   Is het hotel geschikt voor kinderen?

    Het hotel is helemaal ingesteld op kinderen, ze zijn dan ook van harte welkom.

  •   Is er speelruimte beschikbaar?

    In de achtertuin is een kleine speeltuin aanwezig. En in de kelder kunt u Airhockey spelen, poolen of tafel voetballen.

  •   Hoeveel kost een baby bed?

    De kosten voor een baby bed zijn € 7,50 per nacht.

  •   Heeft het hotel babyfoons?

    Wij bieden geen babyfoons aan. Wij raden u aan om via de mobiele telefoon gebruik te maken van de diverse apps die ervoor ontwikkeld zijn.


Huisdieren

  •   Zijn huisdieren toegestaan in uw hotel?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in het hele gebouw.


Reserveringsvoorwaarden 

  •   Tot wanneer kunnen we kosteloos annuleren?

    Het is mogelijk om tot 1 maand voor aankomst kosteloos te annuleren.

    Binnen deze maand berekenen wij de volgende kosten:

    * Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum; 15% van de reserveringswaardebr /> * Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum; 35% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum; 60% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum; 85% van de reserveringswaarde
    * Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum; 100% van de reserveringswaarde

  •   Hoeveel moeten we aanbetalen?

    Voor alle reserveringen vragen wij een aanbetaling van € 50,00.

Contact

Hotel Irene
Oude Domburgseweg 26
4356 CC Oostkapelle

0118 - 582929
Herfst in Zeeland!

Herfst in Zeeland!

Geplaatst op: 2018-11-05

Vanwege badkamer renovaties zijn wij gesloten van 5 november tot en met 27 december 2018.

Lees meer Meer nieuws